Гарантії

РЕКЛАМАЦІЯ

При отриманні замовлення уважно огляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних пошкоджень, перевірте комплектацію замовлення. Претензії на вигляд доставленого товару Ви можете пред'явити під час передачі товару. У разі виявлення шлюбу, неповної комплектації або інших недоліків у процесі складання з вини ми безкоштовно обміняємо браковану дітель і доставимо вам на адресу. Для цього на наш вайбер 0679930663 надішліть фото бирки, упаковки та самого виробу. Менеджер оформить бланк рекламації та відправить на фабрику.

Рекламації, що виникли в процесі неправильного складання (самостійно виробленим покупцем), доставки і підйому (самостійно виробленим покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.

Рекламація, завезена по області, забирається покупцем самостійно зі складу м. Одеса, вул Ільфа та Петрова 18/1 (територія "Мотор-Сервіс") або відправляємо Новою поштою за рахунок покупця.

Терміни виготовлення рекламаційних деталей - 14 робочих днів, в окремих виробників можуть досягати 24 робочих днів.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

Виробник гарантує відповідність вимогам ДСТУ 4414:2005 та ГОСТ 16371-93 за умови дотримання вимог транспортування, зберігання, складання та експлуатації.

Гарантійний термін експлуатації меблів встановлений згідно з нормативними документами для корпусних побутових меблів 12 місяців, для меблів для сидіння та лежання — 18 місяців. Гарантійний термін встановлюється з дня доставки меблів.

Заміна товару за гарантією: Покупець самостійно доставляє деталі на склад м.Одеса, вул.Ільфа та Петрова 18/1 (територія «Мотор-Сервіс»).

За відсутності заповненого (у місці придбання) гарантійного талона гарантійний термін настає з дати виготовлення, вказаної на етикетці.

Гарантія не поширюється, якщо підйом і складання меблів здійснювалася покупцем самостійно!

ГАРАНТІЇ ПРИ САМОСТІЙНОМУ ЗБІРКУ

При самостійному збиранні меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність шлюбу (сколів, подряпин). При виявленні шлюбу необхідно призупинити складання, оскільки деталі меблів, зі слідами складання, повернення та обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку супровідну документацію до закінчення складання. Гарантія анулюється за умови, що замінена частина вже була встановлена, або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був вкручений гвинт або прорізаний отвір. При виявленні шлюбу повідомте менеджеру. Зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек, супровідну документацію та маркувальний лист на упаковці.
 

Гарантійні зобов'язання не поширюються, якщо:

  • до складання меблів товар довго зберігався у квартирі, де відбувалися ремонтні роботи, та коробки переміщалися з місця на місце;
  • при самостійному підйомі (це вирішується індивідуально у кожному окремому випадку);
  • порушено правила та умови експлуатації меблів;
  • меблі пошкоджені внаслідок дії свійських тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалої поведінки;
  • змінено конструкцію виробу або комплектуючих виробу покупцем;
  • минув гарантійний строк;
  • якщо є дефекти, які були повідомлені або відомі покупцю до продажу, і через які покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на меблі було знижено ціну реалізації.